Livet down under :)

sola skinner og livet er bare herlig her på Bondi, sammen med Wivian, som jeg har savnet så fælt hjemme! vi nyter dagene med trening, sol, mat og herlige mennesker. Dagene bare flyr forbi, men jeg skal prøve å summere litt hva som har skjedd.

lørdagen ble en stille og rolig dag, hvor vi møtte Diana og Janina på en utrolig festlig restaurant. likte stilen veeeldig godt, og ikke minst maten! det ble en hyggelig lunsj, og senere på kvelden fikk vi smake Tiagos utrolige barbeque, som jeg også har skrevet om tidligere. Vi var ikke klare for noen big night out, så jeg og Wivian dro på tidenes SJOKOLADE cafe, hvor vi hadde tidenes sjokoladaondue, etterfulgt av The Wov. En veldig søt film, og jeg ble selvfølgelig forelska - som alltid :)

Søndag kom endelig sola og finværet, derfor trente vi og løp ned på stranda, fort som søren. Eller først var vi innom et marked de har hver søndag, og her fikk jeg kapret et par nye solbriller :) får aldri nok av dem... siden sola ksinte ble det noen timer på stranda og i vannkanten. sola er utrolig sterk her nede, og man får farge av ingenting. det vil også si at man blir fort brent! heldigvis advarte wivs meg, og passet på at jeg hele tiden smurte meg med 30! likevel klarte jeg å bli litt brent, men mest spesielt var det at jeg ble brent på håndlettet, i en liten sirkel?!

I går, altså mandag, var det tidlig opp. da skulle nemlig Wivian ha meg med på BodyJam og Body&Mind. klarte så vidt å gå etterpå, men utrolig deilig var det da å kunne legge seg ned på stranda med en stor fruktbolle og magofrappe. som sagt, jeg lever i et paradis om dagen! Kerry joina oss, og vi fikk nok en gang en deilig dag på stranda. Kerry er også en massasjedame, så når vi kom hjem fikk vi alle en halvtimes massajse, og guri så etterlengtet det var. spenningene og stive skuldre slipper visst ikke taket selvom jeg har ferie gitt... men godt å få løsnet litt! Etter en dusj bar det ned på Bronte beach, hvor kveldens middag skulle inntas. En liten hule ga oss litt le for vinden, samtidig som vi hadde stranda og bølgesuset i bakgrunnen. ahhhh...

først ble vi servert litt frukt, squash, ost, kjeks og bobler. bare det smakte jo helt himmelsk!

deretter fikk vi lam, og noe herlig salatmix med trøffeloljer. tenk å kunne lage så digg mat på et bål i en hule?!

så var det fisken. en svær gærning. denne ble lagt på bålet, innbakt i salt, og slik ble den tilberedt! nydelig salat med bakte rotgrønnsaker til og olivenbrød! oh jess, for et måltid! det ble ikke veldig sene kvelden, men for en hyggelig aften vi hadde, og for en mat! flaks vi hadde vår egen kokk :)

i dag er planen Sydney centre og middag på Corners House.  i morgen tenker vi dra på zoo og kanskje en tur til Manly for å besøke Tuva og Simen... dagene er hvert fall ikke kjedelige her i Australia :)